آپلود عکس

یادداشت های خانم انار

و انار نام دیگر من است

یادداشت های خانم انار

و انار نام دیگر من است

یادداشت های خانم انار

از تمامیت درد که بگذری، ترس را فراموش کرده ای و تنها به این فکر می کنی:" این زندگی ارزش زیستن را داشت؟ "
#و_انار_نام_دیگر_من_است
همان آخرین انارِ تک درختِ شته زده ی حیاط پشتی





346: لب پَر

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸ ب.ظ

لب پَر، مثل کفترای زیر شیروونی پلاس شده، یه روزی که سه شب بود که برف بود. مثل وقت هایی که حرف و  داستان ها کم که نه زیاد هم بود واسه اینکه احساس خوشبختی کنی. خوشبختی که یه بخاری هست واسه سوختن، نونی هست واسه سق زدن، سالی به دوازده ماه هم این سه ماهش هست بپیچی تو خونه یه گوشه کز کنی. کز کنی تا مرگ بیاد بپیچه دور گلوت و هی نره همیشه باشه، مثل همون لقمه ی ناچیز نون که بخواد خفه ات کنه. مثل زمستون که اصلا نمیره، بختکی که نشسته رو سفره مون با هم خون می خوریم...

پ.ن: من هستم، مرسی از هر کسی پرسید

عکس: نور، فرش، پرتقال با دوربین من!

 

 

  • خانم انار